האם יכול להיות שהמשחק החדש של המפתחת Respawn וחברת ההפצה EA מסתמן בתור הלהיט החדש בקרב משחקי הרשת? שבוע בלבד לאחר יציאתו Apex Legends צבר מעל ל-25 מיליון הורדות, הישג מכובד לכל הדעות בזמן כה קצר.
לפני שעות אחדות הודיע וינס זמפלה, מנכ"ל חברת Respawn, על אבן הדרך המשמעותית הזו באמצעות חשבון הטוויטר שלו:
Been waiting all day to tell you this madness… @PlayApex hit 25 million players this morning. Read more about it at the link below. Remember we have Season One starting in March and more surprises coming. https://t.co/gwj1sZSQnY
— Vince Zampella (@VinceZampella) February 11, 2019
ההישג הזה מצטרף לעובדה כי כבר ביומו הראשון של Apex Legends הוא רשם לעצמו 2.5 מיליון הורדות, כאשר 600,000 שחקנים מחוברים לשרתיו ברגע השיא. וינס זמפלה מסכם את השבוע המוצלח שעבר עליו ועל המותג החדש בפוסט מיוחד שפורסם באתר הרשמי של EA. בנוסף, אל אותו פוסט מצורף סרטון ערוך עם סטרימרים מרחבי יוטיוב וטוויץ' שניסו את המשחק.
יהיה מעניין לראות האם בטווח הרחוק Apex Legends ימשיך לגדול או לכל הפחות האם הוא יצליח לשמור על עניין לאורך זמן בעיני 25 מיליון השחקנים שכבר הורידו אותו, או שמא מדובר בטרנד חולף בלבד שחיי המדף שלו קצרים. כמו שאומרים – נחיה ונראה.
למי שאינו מעודכן, Apex Legends הוא משחק פעולה באטל רויאל חדש שמזכיר במידה מסוימת את פורטנייט – השחקנים מוצנחים אל שדה קרב שמתכווץ במימדיו עם הזמן ועליהם למצוא את הנשק והציוד הדרושים להם כדי לנצח את היריבים עד שרק אחד נשאר לעמוד על רגליו.
המשחק זמין להורדה בחינם לפלייסטיישן 4 ולאקס בוקס 1, אך אם תעדיפו לשחק אותו על המחשב תצטרכו קודם להירשם לחנות הוירטואלית Origin.