ורטיגו קומיקס יחדל להיות מותג עצמאי וישתלב ב-DC

המותג ורטיגו קומיקס, שהוקם בשנות ה-90, יחדל להתקיים החל משנה הבאה במסגרת מהלך של DC לשלב פנימה את כל המותגים תחת קורת גג אחת

ורטיגו קומיקס

בינואר 2020 יחדל להתקיים מותג בולט בתעשיית הקומיקס האמריקאית – ורטיגו קומיקס (Vertigo Comics) ישתלב בתוך ההוצאה לאור DC החל מהשנה הבאה.

מהלך זה יבוצע במסגרת החלטה של DC לשלב את כל המותגים העצמאיים של ההוצאה לאור תחת קורת גג אחת. מותגים נוספים שיבלעו במסגרת המהלך הם DC Zoom ו-DC Ink.

ורטיגו קומיקס הוקמה בשנות ה-90 כמותג נפרד שנועד להפיץ תוכן בעל קווי עלילה אלימים ובוגרים יותר עבור קהל קוראים בוגר. על דפיו פורסמו סיפורים של השומרים, ונדטה, וקונסטנטין של יוצר הקומיקס אלן מור.

ב-DC נימקו את ההחלטה בדברים הבאים:

“אנחנו חוזרים לייצוג יחיד של מותג DC כפי שהיה לאורך רוב ההיסטוריה שלנו עד לשנת 1993 כשהשקנו את ורטיגו על מנת לספק תוכן יותר אדג’י. כיום תוכן מסוג זה הוא מיינסטרים בכל הז’אנרים, אז חשבנו שזה הזמן הנכון לחזק את הבהירות של DC ולחזק את ההתחייבות שלנו לספר סיפורים למעריצים שלנו בכל קבוצת גיל. זו מערכת חדשה שתחליף את דירוג הגילאים שאנו ממיינים לפיו את החומרים שלנו”.

המערכת החדשה של DC מדרגת את החומרים לפי הגילאים הבאים:

  • DC Kids – גילאים 8 עד 12.
  • DC – גילאים 13 עד 17.
  • DC Black Label – מעל לגיל 17.

משמעות הדבר היא שסדרות קומיקס לקהל בוגר שיהיו פעילות מינואר 2020 ואילך יצאו תחת הלוגו של DC Black Label, והשם ורטיגו קומיקס לא יופיע יותר על הכריכה. פרטים נוספים על הנושא ניתן למצוא בהודעה הרשמית של DC.

תגובות

במאמר זה

נגישות