קאפקום חוגגת השקה מוצלחת של Devil May Cry 5 למחשב

הנתונים מצביעים כי Devil May Cry 5 הוא ההשקה השניה הכי מוצלחת של קאפקום ב-Steam. האם זה יגרום לחברה להשקיע יותר בשחקני המחשב?

לחברת קאפקום הייתה סיבה טובה לפתוח בקבוק יין בסוף השבוע האחרון. הסיבה – נתוני ההשתתפות הגבוהים של הגיימרים במשחק Devil May Cry 5 בסוף השבוע בו הוא הושק לחנויות, לפחות בגזרת שחקני המחשב.

על פי הנתונים של קאפקום ושל החנות הוירטואלית Steam, בסוף השבוע של ההשקה (8.3.19) נרשמו לא פחות מכ-89 אלף שחקנים שרכשו את Devil May Cry 5 ושיחקו בו. מספר זה מעניק לו את תואר המשחק השני הכי נמכר של קאפקום בהשקה. הוא עקף על הדרך את העיבוד מחדש למשחק Resident Evil 2, גם הוא כמובן של אותה חברה, שהגיע בסטים ל-74 אלף שחקנים בלבד כאשר הושק ב-25 בינואר.

על אף זאת, הוא היה רחוק מלסגור את הפער ולעקוף את Monster Hunter: World, שמספר השחקנים ששיחקו בו בעת השקתו בחודש אוגוסט עומד על למעלה מ-300 אלף ולכן כרגע הוא עומד בראש רשימת ההשקות המוצלחות ביותר של קאפקום.

במקביל, המשחק גורף גם ביקורות חיוביות רבות מצד המבקרים, שרובם משבחים אותו מקיר לקיר: לפי האתר MetaCritic הציון הממוצע של Devil May Cry 5 בביקורות עומד על 87, על בסיס של 26 ביקורות, מתוכן 24 חיוביות. אין ספק כי הפעם ההייפ הרב שהצטבר סביב המשחק לאחר שנחשף לראשונה בגיימסקום 2018 היה מוצדק.

מאז ומתמיד קאפקום נוטה לתת עדיפות בשיווק משחקיה דווקא לקהל בעלי קונסולות המשחקים, אך אולי לאור ההשקות המוצלחות האחרונות ב-Steam היא תעביר לפחות חלק ממאמצי השיווק שלה לכיוון שחקני המחשב.

Devil May Cry 5 זמין למחשב, לפלייסטיישן 4 ולאקס בוקס 1.

תגובות

במאמר זה

נגישות