שיא חדש: וורקראפט הוא סרט הגיימינג המכניס ביותר

וורקראפט משאיר אבק למחזיק הקודם בתואר, "הנסיך הפרסי: חולות הזמן", עם פער של 44 מיליון דולר. חלק גדול מההכנסות נזקף לזכות הנהירה של הסינים לקולנוע

כבר שנים שהוליווד מנסה להבין איך להפוך עיבודי קולנוע שמובססים על משחקי מחשב לעסק משתלם מבחינה כלכלית, אבל יכול להיות שהסרט וורקראפט הוא צעד בכיוון הנכון – החל מהיום הוא נחשב רשמית בתור סרט הגיימינג המכניס ביותר אי פעם.

על פי נתונים שפורסמו באתר Box Office Mojo, נכון לכרגע כתיבת שורות אלה וורקראפט הכניס מעל ל-380 מיליון דולר ברחבי העולם. הוא שבר את השיא של הסרט הקודם בקטגוריה, הנסיך הפרסי: חולות הזמן, בהפרש של 44 מיליון דולר. מאחורי שניהם ניתן למצוא את הסרט שמבוסס על משחק המובייל אנגרי בירד, שהרוויח 327 מיליון דולר בלבד.

חלק גדול מההכנסות של וורקראפט נובעות דווקא מסין, שבשנים האחרונות הופכת להיות זרז משמעותי מאוד ברווחים של סרטים הוליוודיים בעלי תפוצה עולמית. היקף הרווח של הסרט בתחומי סין בלבד עומד על 160 מיליון דולר, סכום שלבדו מכסה את תקציב ההפקה כולה.

התכנון המקורי הוא שהסרט יהווה פרק אחד מתוך טרילוגיה קולנועית, אך על אף שוורקראפט מסתמן כהצלחה בקופות, עוד לא שמענו מילה על האפשרות לסרט המשך. יכול להיות שהסיבה לכך היא הביקורות השליליות שמופנות כלפיו על ידי המבקרים והצופים כאחד. בגדול, הביקורות טוענות שהסרט הוא בעיקר עטיפה יפה עם עלילה שמלאה בחורים ובעיות.

הבמאי של וורקראפט, דאנקן ג’ונס (Duncan Jones), התייחס לאחרונה לביקורות שקוטלות את יצירתו בזו הלשון: “אם אהבתם את וורקראפט, תפיצו את זה או, אפילו יותר טוב, תמליצו עליו לחברים! אם לא אז אין בעיה, אבל בבקשה תירגעו. זה רק סרט”.

רוצים לדעת מה חשבנו על הסרט? לחצו כאן כדי לקרוא את הביקורת שלנו עליו.

תגובות

במאמר זה

נגישות