ליגת Overwatch החדשה סוחפת את הגולשים ומשתלטת על טוויץ’

ליגת Overwatch יצאה רשמית בשבוע שעבר לדרך להפוך את המשחק לענף הספורט האלקטרוני המוביל וסחפה אחריה מעל לרבע מיליון מעריצים שצפו במשחקים דרך טוויץ'

כבר הרבה זמן שמשחק הפעולה הקבוצתי Overwatch מנסה לקבע את עצמו בתור אחד מענפי ה-eSport המובילים בעולם, ועושה רושם שהפעם הוא עשה את הצעד הראשון בכיוון הנכון עם פתיחתה של ליגת Overwatch הרשמית בשבוע שעבר.

ליגת Overwatch נפתחה ב-10 בינואר, אבל מהר מאוד סחפה את הרשת. הדבר בא לידי ביטוי במספר הצופים העצום שבא לצפות במשחקי הליגה דרך שירות הסטרימינג לגיימרים, טוויץ’ (Twitch). על פי הנתונים שפורסמו באתר Eurogamer, במשך בערך 6 שעות צפו במשחקים מעל ל-300 אלף איש במקביל. השיא שנרשם במסגרת הלילה הראשון של ליגת Overwatch עמד על 363,915 צופים. מהנתונים המצורפים מטה ניתן ללמוד כי באותו פרק זמן אף ערוץ אחר בטוויץ’ לא היה אפילו קרוב להתחרות בערוץ של הליגה מבחינת קהל ורייטינג.

למי שאינו מכיר, ליגת Overwatch מפגישה בין 12 קבוצות מרחבי העולם כאשר כל קבוצה מייצגת עיר, בדיוק כמו בענפי ספורט בעולם האמיתי כמו כדורגל או כדורסל. לדוגמה, תוכלו למצוא ברשימה קבוצות עם שמות כמו “דרקוני שנגחאי” (Shanghai Dragons) או “הגלדיאטורים של לוס אנג’לס” (Los Angeles Gladiators). המשחקים משודרים בערוץ הטוויץ’ הרשמי של הליגה בימים רביעי עד שבת.

בנוסף, כל קבוצה קיבלה מדים, או “סקינים” בלשון המשחק, שייחודיים לה ומייצגים אותה. השחקנים שצופים במשחקים יכולים להביע תמיכה בקבוצה המועדפת עליהם באמצעות רכישה של אותם סקינים במחיר של 100 League Token, ששווים בערכם ל-5 דולרים בעולם האמיתי וניתן לרכוש אותם בכרטיס אשראי. לכבוד פתיחת העונה הראשונה של ליגת Overwatch, כל שחקן קיבל 100 מטבעות כאלה בחינם ברגע שהתחבר למשחק, כאשר מבצע ההיכרות יסתיים ב-13 בפברואר.

לצפייה במשחקים של ליגת Overwatch בערוץ הטוויץ’ הרשמי לחצו כאן, ולוח התוצאות של המשחקים שכבר התקיימו נמצא באתר של הליגה.

תגובות

במאמר זה

נגישות