עיכובים במשלוחי משקפת האוקולוס ריפט

הודעה מצערת עבור מי שהזמין מראש את מערכת המציאות המדומה. הסיבה לעיכובים - מחסור ברכיבים מסויימים בתהליך הייצור

לכל טכנולוגיה או מוצר חדשים שרק יצאו לשוק יש סימפטומים של "חבלי לידה", ומשקפת המציאות המדומה, אוקולוס ריפט, אינה יוצאת דופן בעניין – הוכרז כי כל המשלוחים הקרובים של המשקפת אל הלקוחות צפויים להתעכב.

העיכוב נובע מהבעיה לענות על היקף הביקוש הגדול של אוקולוס ריפט בקרב מי שהזמין את המשקפת מראש בעודה הייתה בתהליכי פיתוח. כתוצאה מכך, נוצר מחסור ברכיבים מסויימים ולכן כל לו"ז המשלוחים השתבש לחלוטין.

"המחסור ברכיבים השפיע על כמויות הייצור שלנו הרבה יותר מהצפוי", אמר הדובר של אוקולוס ריפט בנושא, "ולכן עדכנו בהתאם את חלון הזמן של המשלוחים. אנחנו מתנצלים על העיכוב".

"נקטנו בצעדים כדי לטפל במחסור הרכיבים", הוסיף הדובר, "ואנחנו נגדיל את כמות המשלוחים שלנו כל שבוע". הדובר אמר גם כי מערכות האוקולוס ריפט שהובטחו למזמיני המערכת מראש יגיעו אל יעדן עד ארבעה שבועות מהתאריך המקורי.

גם המייסד של אוקולוס, פלמר לוקיי (Palmer Luckey), הביע צער על התקלה וכתב בחשבון הטוויטר שלו "אנחנו תמיד שונאים לאכזב אנשים. איננו יכולים לשתף מידע ספציפי לגבי הרכיבים החסרים, אבל אנחנו עושים את המיטב כדי לפתור את הבעיה".

משמעות נוספת של העיכובים בלוח הזמנים היא שלקוחות שלא הזמינו את המערכת מראש ורוצים לרכוש אחת כיום, יצטרכו לחכות עד אוגוסט כדי לשים יד על מבוקשם. ההמלצה שלנו – אל תמהרו להזמין את אוקולוס ריפט עד שהבעיה תיפתר, אלא אם ניחנתם בסבלנות יוצאת דופן.

תגובות

In this article

נגישות