No Man's Sky מתרסק במכירות, סטים מעניקה עליו זיכוי מלא

החנות הוירטואלית מזכה את רוכשי No Man's Sky באופן חריג מהמדיניות הקבועה לאור מה שהיא מכנה בעדינות "פרסום מטעה" מטעם מפתחי המשחק

אם אתם נמנים עם מאוכזבי No Man's Sky שמרגישים שרימו אותם, יש לכם דרך לצמצם נזקים – החנות הוירטואלית סטים מאפשרת לקבל זיכוי מלא על המשחק.

חשוב לציין כי הזיכוי ינתן לכל השחקנים בלי קשר לכמה שעות הספקתם להשקיע בו. בדרך כלל המדיניות של סטים בנוגע להחזרת משחקים קובעת כי זיכוי לא יוענק על משחק ששיחקתם בו יותר משעתיים, אך במקרה הזה סטים החליטה לחרוג מהנהלים הקבועים.

לפי דיווחים ברשת עושה רושם כי גם אמזון נותנת זיכוי על No Man's Sky, אך בניגוד לסטים היא עושה זאת בגישה של כל מקרה לגופו במקום באופן גורף. אם רכשתם את המשחק דרך הפלייסטיישן 4 תוכלו להגיש בקשה לזיכוי דרך ה-PSN, אבל רק בתנאי שרכשתם עותק דיגיטלי שלו וגם אז לא בטוח שהבקשה תתקבל.

הבטחות לחוד ומעשים לחוד

הסיבה הרשמית שסטים פרסמה להצדקת הזיכוי המלא היא "פרסום מטעה", מאחר ובתקופה שלפני השקת No Man's Sky הובטחו שלל פיצ'רים שבפועל לעולם לא הוטמעו במשחק, לדוגמה משחק ברשת מול שחקנים אחרים. כתוצאה מכך, נוצר כעס עצום מצד הקהל והמבקרים כאחד ושבועיים בלבד לאחר השקת המשחק המכירות שלו צנחו ב-90 אחוזים, מה שכנראה יכניס אותו לרשימה המבישה של המשחקים המאכזבים ביותר בהיסטוריה.

אם גם אתם הגשתם בקשה לזיכוי וקיבלתם את מבוקשכם, אנא ספרו לנו בתגובות למטה כדי שגם מאוכזבים אחרים ידעו שהאפשרות קיימת. אתם מוזמנים גם לקרוא את הביקורת שלנו על No Man's Sky, שהצביעה על התוכן הדל שמציע המשחק בניגוד להבטחות.

עדכון: סטים הודיעה כי היא מפסיקה את הזיכוי הגורף על No Man's Sky ושתחזור למדיניות הזיכויים הרגילה שלה. ההודעה מופיעה בעמוד של המשחק בחנות בתוך מסגרת.

refund

 

תגובות

In this article

נגישות