מה לאכול בצפיית בינג’ כדי להיות פחות בטטות כורסה

לקנות בורקס או פיצה? במבה או בננה? הנה כמה טיפים בריאים באופן יחסי מה לאכול בצפיית בינג' כדי שלא תהפכו לבטטות כורסה מהר מדי

מה לאכול בצפיית בינג'

צפיית בינג’, כלומר לשבת שעות ברצף ולראות סדרה שלמה במכה אחת, הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מהאופן בו אנו צורכים סדרות וסרטים בעיקר אחרי שנטפליקס נכנסה אל חיינו. רבים מאיתנו לא מסתפקים בצפייה בלבד אלא גם אוהבים לנשנש משהו תוך כדי. אבל מהר מאוד אתם עלולים לגלות שהפכתם, בלתי ששמתם לב בכלל, לבטטות כורסה עם כל ההשלכות הבריאותיות הנלוות לכך. במאמר זה נמליץ מה לאכול בצפיית בינג’, ממה מומלץ להימנע ואיך ניתן לעשות את זה בצורה קצת בריאה יותר. בתיאבון.

פופקורן

בין אם אתם הולכים לקולנוע או יושבים על הספה מול הטלוויזיה בסלון, פופקורן הוא חטיף מצויין לצפיית בינג’. על אף זאת, אם הפופקורן שקניתם הוא עתיר חמאה או כל תוספת אחרת, אתם עלולים לגלות שעליתם במשקל מבלי שהתכוונתם. כשאתם עושים קניות בסופר לסופ”ש, קראו היטב מה כתוב על אריזת הפופקורן שלכם לפני שתשימו אותה בעגלה.

הימנעו מקפה ומיצים

במיצים יש ריכוז גבוה של סוכר אז ברור מדוע צריכה שלהם מזיקה, אבל מה הבעיה עם קפה? לקפאין יש אפקט משתן, כלומר הוא מגדיל את הרצון של הגוף להתרוקן. עוצמת האפקט משתנה מאדם לאדם ונובעת במידה כלשהי מהרגלי השתייה שלו, אבל האפקט עדיין קיים. אמנם זה לא בהכרח קשור לבריאות שלכם, אבל זה לא כיף לעצור באמצע כדי להתפנות, בעיקר אם צופים עם חברים. נסו בזמן הצפייה לשתות מים, זה הכי בריא.

פירות – אבל במידה

אמנם נורא קל לפתוח שקית במבה או ביסלי מול הטלוויזיה, אבל יש אופציות קצת בריאות יותר. פירות הם גם מתוקים וגם יש להם ערך בריאותי. אבל כמו כל דבר בחיים, יש פה שאלה של מינון. כל הפירות מכילים במידה כלשהי סיבים תזונתיים, שאמנם מעולים למערכת העיכול אבל ימריצו אתכם לשירותים אם תגזימו. תותים, לדוגמה, ידועים כממריצים לשירותים לאור היותם עתירי סיבים, אז עשו מאמץ לעמוד בפיתוי לאכול קערה שלמה שלהם עם קצפת ליד אם אתם בדיוק מתחילים לראות סדרה.

אז מה כן לאכול? אפשר בננות, פלחי תפוח ועגבניות שרי. כמובן, גם פה מומלץ לא להשתגע עם המינון כדי שהסיבים לא ישלחו אתכם אל האסלה.

העדיפו ג’אנק פוד “בריא” באופן יחסי

אם אינכם בעניין של פירות וירקות כמו שהצענו מקודם ומעדיפים להיצמד לג’אנק פוד, זו עדיין אופציה אבל שוב יש כאן שאלה של מה וכמה. התרחקו ממזונות מעובדים שעשירים בשומן כמו נאגטס ובורקס והעדיפו על פניהם כאלה שמשמינים פחות כמו חומוס או פיצה. נכון, אמנם גם פה יש כמות מכובדת של קלוריות, אבל אם אתם מתלבטים מה לאכול בצפיית בינג’ לפחות המאכלים הללו מציעים ערך מוסף כמו ברזל וסידן.

לסיכום, אלה ההמלצות שלנו מה לאכול בצפיית בינג’ ומה לא:

  • פופקורן, בתנאי שאינו עתיר חמאה או תוספות אחרות.
  • הימנעו ממיצים, יש בהם המון סוכר.
  • לקפאין עלול להיות אפקט משתן.
  • הקפידו לשתות יותר מים.
  • פירות כמו בננות, פלחי תפוח ועגבניות שרי, אבל במידה כדי שהסיבים לא ימריצו לשירותים.
  • העדיפו ג’אנק פוד עם ערך מוסף כמו פיצה או חומוס.

תגובות

במאמר זה

נגישות