ארבעת הספין-אופים של משחקי הכס יהיו פריקוולים, סדרה חמישית בדרך

ג'ורג' ר. ר. מרטין הסביר בבלוג שלו כי הדמויות של משחקי הכס לא ימשיכו לסדרות החדשות. וגם: אכזבה קשה למעריצי סדרת דאנק ואג שציפו לראותה על המסך

מוקדם יותר החודש פורסם כי HBO נמצאת בשלבים ראשונים של פיתוח ארבע סדרות ספין-אוף ללהיט הכי עצום שלה, סדרת הפנטזיה משחקי הכס, ללא פרטים מורחבים.  כעת ג׳ורג׳ ר. ר. מרטין, בורא היקום של משחקי הכס, שבעוד חודשיים תפתח את עונתה השביעית ועונתה השמינית נמצאת בתהליכי כתיבה, מכריז כי מדובר למעשה בארבע סדרות פריקוולים בנוסף לסדרה חמישית נוספת שנכתבת במקביל.

מרטין כתב בבלוג שלו: "אני לא מחבב במיוחד את המונח ״ספין אוף", ואני לא חושב שזה ממש תקף לפרוייקטים החדשים האלו. אנחנו מדברים על סיפורים חדשים שיקחו חלק ב״יקום המשני״ (לשאול מהמונח של טולקין) של ווסטורז והעולם שמעבר, העולם שיצרתי עבור שיר של קרח ואש. "מרטין הוסיף ואמר ש"לא מדובר בדמויות מתכנית אחת שממשיכות לאחת אחרת. כל אחד מהרעיונות שתחת דיון הוא פריקוול, יותר מאשר סיקוול. חלקם אולי אפילו לא יתרחשו בווסטורז. אני קורא לתכניות האלו 'יורשות'". מרטין הדגיש שהוא מעורב בפיתוח הסדרות כבר חודשים (במקביל לעיבוד הטלוויזיוני ל-Wild Cards) ושזה לא ימנע מהספר השישי המצופה לצאת לאור, למרות שזה בהחלט מעכב אותו.

מרטין בנוסף הדגיש שהסדרות החדשות לא יכללו את דאנק ואג: ״בסופו של דבר, כמובן, אני אשמח שזה יקרה, וגם רבים מכם, אבל כתבתי ופרסמתי רק שלושה ספרים עד כה, ויש לפחות שבעה, שמונה או עשרה נוספית שאני רוצה לכתוב. כולנו יודעים כמה אני איטי, וכמה מהר סדרת טלוויזיה יכולה לזוז. אני לא רוצה לחזור על מה שקרה עם משחקי הכס עצמה, כשהסדרה עקפה את הספרים. כשיבוא היום בו סיימתי לספר את כל המעשיות שלי על דאנק ואג, אז נעשה סדרת טלוויזיה עליהם… אבל היום הזה עוד רחוק ביותר״.

לצד מרטין, את הסדרות ה״יורשות״ מפתחים יוצרים מנוסים, בינהם מקס בורנשטיין (גודזילה מ-2014, קונג: אי הגולגולת), ג׳יין גולדמן (קיק אס, אקס-מן: ההתחלה, קינגסמן: השירות החשאי ועוד), בריאן הלגלנד (תסריטאי מיסטיק ריבר, תסריטאי ובמאי אגדת האחים קריי) וקארלי ווריי (מד מן, ווסטוורלד).

תגובות

במאמר זה

נגישות