שמועה: בעיות במו"מ בין מים ביאליק למפיקי המפץ הגדול

השחקנית מים ביאלק דורשת להעלות את שכרה בעונות הבאות של הסדרה, מאחר והפער בין משכורתה לבין זו של הכוכבים המרכזיים עומד על פי חמש

לפני כשבועיים דיווחנו לכם כי הוחלט לחדש את קומדיית הסיטקום המפץ הגדול לשתי עונות נוספות, ה-11 וה-12 במספר. אבל עושה רושם שההפקה תצטרך קודם להתגבר על כמה מכשולים בדרך, אחד מהם הוא המשא ומתן על שכרה של השחקנית מים ביאליק.

לפי מקורות שדיברו עם האתר Variety, מים ביאליק, שמגלמת בסדרה את איימי, דורשת העלאה בשכרה בשתי העונות הבאות. נכון לרגע זה, השכר של ביאליק על כל פרק עומד על 200 אלף דולר. לעומת זאת, שכרם של חמשת הכוכבים המרכזיים של המפץ הגדול מגיע לסכום של מיליון דולר לפרק. ביאליק מבקשת לצמצם את הפער הזה בין המשכורות. דרישה דומה העלתה מליסה ראוש, שמגלמת בסדרה את ברדנט.

בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית נהוג להגדיל את השכר של השחקנים בעת חידוש סדרה לעונה נוספת. בנוסף, מאחר ואין ספק שהדמויות של איימי וברדנט הפכו לחלק אינטגרלי בסדרה, על אף היותן תוספות מאוחרות לקאסט המקורי, אפשר בהחלט להגיד שלשתי השחקניות יש קייס מוצק לבקש העלאה.

אחת האופציות שנידונו כדי לפתור את הבעיה היא לקצץ 100 אלף דולר מהשכר של הכוכבים המרכזיים, ג'וני גאלקי (לאונרד), ג'ים פרסונס (שלדון), קיילי קווקו (פני), סיימון הלברג (הווארד) וקונאל נייאר (ראג'). בדרך זו ניתן יהיה להכפיל את המשכורות של שתי השחקניות ל-450 אלף דולר לפרק. אמנם זה עדיין לא קרוב למיליון הדולר שמקבלים שאר השחקנים, אבל זה בהחלט שדרוג.

עכשיו נותר רק לחכות ולראות האם כל הצדדים יהיו מרוצים מהתנאים החדשים.

תגובות

במאמר זה

נגישות