הטריילר הראשון של "הנוסע השמיני" הבא פורסם, יעשה לכם סיוטים

רידלי סקוט חזר אל כסא הבמאי כדי ליצור את הפרק שיקשר כמו שצריך בין "הנוסע השמיני" המקורי והמשובח לבין "פרומתאוס" הפחות מצליח. הנה טעימה ממה שצפוי לנו

בחודש שעבר פורסם פוסטר טיזר של הפרק הבא בסדרת סרטי האימה של הנוסע השמיני, Alien: Covenant (תמונה למטה). כמובן שהיה זה רק עניין של זמן עד שיפורסם גם טריילר מלא ראשון, והיום הזה סוף סוף הגיע.

בטריילר אנחנו רואים חללית חדשה עם צוות חדש נוחת על הכוכב המסתורי שראינו לראשונה בסרט פרומתאוס, פרק מקדים של הנוסע השמיני המקורי. מפה לשם דברים קורים והצוות מוצא את עצמו מתמודד עם החייזר הרצחני המפורסם שפוקד את הסיוטים של כולנו מאז 1979, וכולנו יודעים שזה יגמר בדם, אנושי או חומצי.

הקאסט של Alien: Covenant מורכב מהשחקנים דמיאן ביצ'יר (העשב של השכן), קתרין ווטרסטון (חיות הפלא וכיצד למצוא אותן), דני מקברייד (דיבב במסיבת נקניקיות ובסרט של אנגרי בירד) ובילי קרודופ (השומרים). שחקנים שיחזרו אל המסך מפרומתאוס הם מייקבל פסבנדר ונומי ראפאס, אך נאמר שלאחרונה לא יהיה תפקיד גדול או משמעותי במיוחד בסרט זה.

Alien: Covenant מסמן את חזרתו של הבמאי רידלי סקוט אל המותג, אותו אחד שביים את הנוסע השמיני המקורי שזכה להצלחה גדולה. לא שמענו מרידלי סקוט מאז 2012 כאשר פרומתאוס הגיע לקולנוע וזכה לביקורות מעורבות לאור הקשר החלש שלו לסדרת הסרטים. Alien Covenant נועד לגשר את הפערים בין פרומתאוס לבין הנוסע השמיני.

Alien: Covenant יחזור לגרום לנו לפחד מכל תנועה חשודה בחושך ב-19 במאי, 2017.

Courtesy of 20th Century Fox

תגובות

במאמר זה

נגישות