מדי שנה האולפנים הגדולים משלמים מליוני דולרים כדי שסרטיהם יקבלו כמה שניות של זמן מסך במהלך ארוע הסופרבול, אך השבוע HBO גיוונו את העניינים עבור הקהל עם הטיזר-טריילר הראשון לעונתה השניה של סדרת מערבון-המד״ב ווסטוורלד. הטיזר חשף גם את מועד חזרתה של הסדרה המדוברת, שסיימה את עונתה הראשונה במאורעות גרנדיוזיים: ה-22 באפריל הקרוב, כיאה ל-22 פרסי האמי עליהם היתה מועמדת בשנה שעברה.
https://www.youtube.com/watch?v=qUmfriZoMw0
הטיזר המהפנט שמתמקד בדולורס (אוון רייצ׳ל ווד) מתארת את בנייתו של עולם חדש, בויים על-ידי ג׳ונתן נולאן, שיצר את הסדרה המבוססת על הסרט מאותו השם מ-1973, יחד עם אישתו ליסה ג׳וי. הפרסומת בת 90 השניות עשתה היסטוריה עבור HBO, שלא פרסמה בסופרבול למעלה מ-20 שנה. ״העולם החדש״ המוזכר בטיזר אולי לא מתכוון רק לסדר העולם החדש שהאנדרואידים מתכננים להקים, אלא גם מרמז על עולם הסמוראים, במקביל לעולם המערב הפרוע שווסטוורלד עד כה התמקדה בו.
קיומו של פארק הסמוראים בתמה היפנית כבר נרמז בעונה הקודמת, אבל מאז צאתו של הטיזר, כבר החלו לצוץ רמיזות שבסדרה למעשה קיימים שישה פארקים. הסדרה, שמכירה היטב את מעריציה האדוקים חובבי התיאוריות ופיצוחי הקודים והמסרים, שתלה קוד בינארי שהופיע בשניה ה-33 בטיזר הסופרבול, שפענוחו חשף את קיום האתר המפוברק של Delos Destinations. האתר מפרסם שישה פארקים שונים שבבעלות חברת דלוס, כשתמונת המסך הראשונה שייכת לווסטוורלד, השניה מפרסמת עצים לרקע שמים בתמונה מטושטשת ותקועה, והארבע האחרות כביכול מיועדות לבעלי הרשאה בלבד.
על-פי דיווחים, השנה NBC גבו 5 מליון דולר על 30 שניות פרסום במהלך הסופרבול. לאחר שנמסר כי עונתה האחרונה של משחקי הכס תגיע אלינו רק ב-2019 – ווסטוורלד צפויה להיות הסדרה הגדולה של HBO השנה, כך שזה לא אמור להגיע כהפתעה שחברת הכבלים משקיעה את מיטב כספה בשיווק דרמת המותחן האפלה.