עם הפנים קדימה: 20 הסרטים הכי מצופים ל-2019

הבלש פיקאצ'ו, קפטן מארוול, הלבוי, מלך האריות ועוד - שנת 2019 הולכת להיות עמוסה בסרטים מעניינים. שני פרומקין עם הפנים לשנה החדשה

שנת 2019 הולכת להיות אחת השנים העמוסות ביותר שהקולנוע ידע, אולי העמוסה ביותר של העשור. בין ריבוטי הלייב אקשן לקלאסיקות של דיסני לפסגות חדשות של ז׳אנר הקומיקס – אלו הם 20 הסרטים המצופים ביותר:

20. Chaos Walking

תאריך עלייה לא ידוע

העיבוד הקולנועי לספר המד״ב/young adult נמצא ברשימה הזו בעיקר בזכות צמד הכוכבים שלו, טום הולנד (ספיידרמן) ודייזי רידלי (ריי ממלחמת הכוכבים), שיהיה מעניין לראות אם יש להם מה להביא בפרנצ׳ייז נוסף. סרטו של דאג לימן (מר וגברת סמית, קצה המחר) ממוקם בעתיד הקרוב בו כולם קוראים את המחשבות אחד של השני, ואמור לעלות למסך הגדול כבר בתחילת מרץ הקרוב, כשטרם פורסם אפילו טיזר כלשהו. העובדה הזו מסתדרת עם הידיעות על צילומים מחדש נרחבים, שככל הנראה יגרמו לדחיית הפצתו, וככל הנראה גם מעידים על בעיה ברמת האיכות – אך נשמור על אופטימיות.

19. סרט לגו 2

תאריך: 11.4

סאגת הלגו ממשיכה עם הסיקוול הראשון הישיר לסרט שהתחיל את הפרנצ׳ייז ב-2014, שמשם התרחב להכנסות של קרוב למליארד דולר. מייק מיטשל, במאי טרולים המצויין, לוקח לידיו את הקומדיה הצבעונית של פיל לורד וכריס מילר, ומחזיר למרכז הסיפור את קולו המאונפף של כריס פראט בתור אמט, הבחור הכי רגיל בעולם. לצידו יחזרו לדבב גם השחקנים הקומיים אליזבת בנקס, אליסון ברי, וויל ארנט, ניק אופרמן, צמד השוטרים הסמויים מג׳אמפ סטריט – ג׳ונה היל וצ׳אנינג טייטום, ומצטרפת תגלית השנה שעברה – טיפאני האדיש.

18. ג׳ומנג׳י 2

תאריך: 13.12 בארה״ב

ג׳ומנג׳י: שורדים בג׳ונגל היתה אחת ההפתעות המקסימות והמצחיקות של השנים האחרונות, שהוציאה את כל הטוב והכריזמה שיש לדווין הרוק ג׳ונסון להציע – ויש הרבה מהם. הסרט, שהוא בו זמנית ריבוט וסיקוול למקור הנוסטלגי עם רובין וויליאמס האהוב, הפך להיות להיט של כמעט מליארד דולר, אז היה ברור שסוני לא יעצרו שם, ואם הסרט השני יהיה מבדר כמו הקודם – טוב שכך.

17. הלבוי

תאריך: 12.4 בארה״ב

הבמאי גיירמו דל טורו והכוכב רון פרלמן מוחלפים בריבוט החדש בניל מרשל (משחקי הכס, אבודים בחלל) ודיוויד הארבור (דברים מוזרים). הטריילר מסמן הומור עם מודעת עצמית נרחבת ומשעשעת.

16 ו-15. זה: חלק 2, בית קברות לחיות

תאריכים בהתאמה: 5.9, 4.4

לאחר שזה הפך בשנה שעברה לתופעה קולנועית של ממש, כסרט האימה המצליח של כל הזמנים עם 700 מליון דולר בקופות העולמיות על תקציב של כ-35 מליון, אנדי מוצ׳יאטי חוזר לביים את ילדי דרי, 27 שנה אחרי, עם שובו של פניווייז הליצן הנורא. בין שחקני הגרסאות הבוגרות של הדמויות נמצאים ג׳יימס מקאבוי, ג׳סיקה צ׳סטיין וביל היידר.

אם זה הוכיח שעיבוד שני לסיפור סטיבן קינגי על-טבעי יכול להצליח בכזו רמה, זה נותן לבית קברות לחיות צ׳אנס. וגם הטריילר המלחיץ שלו לא הזיק להייפ.

14. ג׳וקר

תאריך: 4.10

דיסי עוד לא הצליחו להקים יקום קולנועי של ממש, וכבר הם מתרחבים עם סרטים שיספרו סיפורים אחרים על אותן הדמויות. הנסיון המסקרן הראשון בהתפזרות הזו יהיה עם סרט בכיכובו של הג׳וקר, כנראה נבל הקומיקס המוכר ופופולארי ביותר, ובגילומו של חואקין פינקס, שכשרונו מוערך כבר שנים רבות. את הג׳וקר יביים טוד פיליפס, המוכר בעיקר כבמאי טרילוגיית ההנגואבר, מה שהופך את הפרוייקט לרק מוזר עוד יותר.

13. שאזאם!

תאריך: 5.4 בארה״ב

על סמך הטריילר המאוד מודע לעצמו, זו יכולה להיות הצלחה כיפית או נפילה נוספת מבית היוצר של דיסי. נער מתבגר שבקריאת ״שאזאם!״ עובר מטמורפוזה, ומתגלגל לגופו של זאקרי לוי בן ה-38 עם כוחות-על, הוא פרמיס כל כך מוזר, שחובה לחזות כיצד הבמאי דיוויד פ. סנדברג (אנאבל 2) ינסה להתמודד איתו.

12. גודזילה: מלך המפלצות

תאריך: 31.5 בארה״ב

גודזילה מ-2014 לא היה סרט מצויין או מעניין במיוחד, למרות עיצוב ויזואלי יפהפה, אבל זו דוגמא למקרה בו טריילר אחד מוצלח מחזיר את כל ההייפ לפרנצ׳ייז, שהוא מלכתחילה מבוסס להפליא. גודזילה ילחם הפעם במפלצות קאייג׳ו, בעוד הסרט יערך לאיחוד הקולנועי של המלך עם קינג קונג ב-2020. מילי בובי בראון, AKA אילבן מדברים מוזרים, גם תהיה שם.

11. ספיידרמן: רחוק מהבית

תאריך: 4.7

ספיידרמן: השיבה הביתה היה מופלא, ואין סיבה שלא נמתין לסיקוול שלו. אך לא נוכל להתעלם מהפקטור המוזר שספיידי מת בידיו של טוני, ברגע עוצמתי שנכנס מיידית לפנתאון הקולנוע והציטוטים מסרטים, ואנחנו כבר יודעים שהוא חי וחוזר לסרט המשך עוד לפני שצפינו בהנוקמים: סוף המשחק. לא נוכל להתכחש גם לזה שאנחנו פשוט מצפים לסיקוול הזה, בו ג׳ייק ג׳ילנהול יגלם את הנבל מיסטריו.

10. גברים בשחור: אינטרנשיונל

תאריך: 13.6

הפרנצ׳ייז הניינטיזי האהוב חוזר שוב, והפעם ללא וויל סמית בחזית – אלא עם כריס המסוורת׳ וטסה תומפסון, שמשלבים כוחות והומור במשימות אינטרגלקטיות פעם נוספת, לאחר שהוכיחו כימיה מצויינת כתור ו-ואלקירי בתור: ראגנארוק הענק. וכן, זה השם הרשמי של הסרט בעברית.

9. פוקימון: הבלש פיקאצ׳ו

תאריך: 10.5 בארה״ב

מותג פוקימון האגדי מגיע סוף סוף למסך הגדול בגרסת לייב אקשן, ויחוג סביב הדמות האייקונית ביותר – פיקאצ׳ו, בגרסא הבלשית שלו, כשראיין ריינולדס AKA דדפול יגלם אותו בהופעת לכידת תנועה. נשמע מטורלל, והטריילר עוד יותר:

8. קפטן מארוול

תאריך: 7.3

סרט הסולו בהובלת גיבורת-על הראשון של מארוול, והצגתה של קפטן מארוול המגה-עוצמתית ליקום הקולנועי, אותו היא אמורה להוביל בהמשך. קפטן מארוול גם יציג את חייזרי הסקרול בעלי היכולת לשנות צורה ולהתחזות לבני אדם. על סמך הטריילרים בלבד, התגובות ברחבי האינטרנט בשלב הזה לא הצליחו להתחבר לזוכת האוסקר ברי לארסון הקפואה בתפקיד, אבל יש להאמין שההופעה שלה תתקבל טוב יותר בקונטקסט הרחב של הסרט עצמו. קווין פייגי לא נתן לנו סיבה שלא לסמוך עליו, ופיורי יהיה שם בגרסת CGI צעירה של סמואל ל. ג׳קסון.

7. אנחנו

תאריך: 15.3 בארה״ב

הסרט היחיד ברשימה שעומד במאה אחוז בפני עצמו כיצירה מקורית עצמאית, יעקוב אחר משפחה שיוצאת לחופשה, ומותקפת על-ידי קבוצת כפילים מדוייקים שלה. ג׳ורדן פיל הביא לנו בשנה שעברה את תברח, שהפך אותו לאדם השחור הראשון שזכה באוסקר על התסריט המקורי הטוב ביותר, ועכשיו הוא חוזר עם סרט אימה חדש, שעתיד שוב לככב בשיח הקולנועי והאינטרנטי. הפעם פיל מביא איתו לחגיגה את צמד כוכבי הפנתר השחור לופיטה ניונגו ו-וינסטון דיוק (נאקיה ומ׳באקו).

6. מלחמת הכוכבים: פרק 9

תאריך: 19.12 בארה״ב

אחרוני הג׳דיי אולי פיצל את הקהל לשניים כפי שספינת המחתרת פיצלה במהלכו במהירות האור את ספינת המסדר הראשון לשניים – אבל מלחמת הכוכבים זה מלחמת הכוכבים. עד שנראה פוטג׳ ראשוני ושם הסרט המלא ייחשף, בנתיים נקווה שג׳יי ג׳יי אברהמס יחזיר מהקסם שסבב את הכוח מתעורר הנפלא, וישיב את הקונצנזוס סביב אבי הפרנצ׳ייזים הקולנועיים.

5, 4 ו-3. לשבור את הקרח (פרוזן) 2, הדרקון הראשון שלי 3, צעצוע של סיפור 4

תאריכים בהתאמה: 26.11, 14.3, 20.6

אין מה להרחיב מלבד להכריז כי שנת 2019 כנראה תהיה שנה נפלאה להמשכוני אנימציה.

2. מלך האריות

הטירוף הנלהב שיצר הטיזר הקצר שדיסני הוציאו לריבוט של מלך האריות – מעיד כי עשוי להיות מדובר בסרט שישבור את השיא של אוואטר, ולהפוך לסרט בעל ההכנסות הכי גבוהות של כל הזמנים. התכשיט שבכתר של מורשת דיסני, ואחד מהסרטים האהובים ופופולאריים ביותר של כל הזמנים, מגיע שוב למסך הגדול. אי אפשר להתרגש יותר (ומותר גם מעט לחשוש).

1. הנוקמים: סוף המשחק

אחרי הסיום הטראגי, בלתי-צפוי ומשמיט-הלסתות של הנוקמים: מלחמת האינסוף המרהיב – הסרט הרביעי שזוכה לכותרת הנוקמים הוא אוטומטית הסרט הכי מצופה של השנה, וכנראה גם אחד מהסרטים המצופים ביותר בהיסטוריה. הסיפור של היקום הקולנועי של מארוול הולך להסתיים כפי שאנחנו מכירים אותו עם סוף המשחק, ולהתקדם בצורות אחרות אחריו, וזו תהיה פרידה מסחררת באירוע קולנועי שלא רבים יוכלו להשתוות לסדר הגודל שלו.

 

תגובות

במאמר זה

נגישות